vineri, 7 decembrie 2012

Tort NUNTA DE AUR

Bunicii finei mele au sarbatorit anul acesta nunta de aur.
      Eu am fost foarte bucuroasa sa le pot face acest tort.
             Dar cea mai bucuroasa si mai emotionata a fost bunica.
                    Nu se astepta ca dupa gratarul organizat in curte alaturi de intreaga familie sa primeasca si un tort. Si inca ce tort. Buni a plans de fericire, caci nu avut nici la prima nunta asa tort.

Tort cu mousse de ciocolata cu rom si fulgi de ciocolata amaruie (3,500 kg)

Un comentariu:

  1. In primul rand la multi ani lor. Cine nu si-ar dori sa ajunga la nunta de aur? Eu o sa am nunta in August si sincer de abia astept sa vad cum o sa arate tortul final. O sa apelez la cei de la http://www.deliciilekronstadt.ro/, deoarece sunt singurii din Brasov care ar putea sa faca un tort pe gustul meu si mai ales sa fie si bun.

    RăspundețiȘtergere