joi, 9 februarie 2012

Prajitura cu branza

 
Daca doriti sa  incarcati aceasta reteta aveti nevoie de:
pentru aluat:
 -3 cani faina
-o cana zahar
-o cana untura
-2 oua
-un praf de copt
-coaja rasa de la o lamaie
-smantana cata ia
pentru umplutura:
-1 kg branza
-5 oua
-200 g zahar
-un plic zahar vaniliat
-7 linguri gris
Se framanta bine toate ingredientele pentru aluat si se fac doua foi.

Se amesteca toate ingredientele pentru umplutura (doar cu 4 linguri de gris).
Se pune prima foaie in tava unsa si tapetata cu faina, avand grija sa acoperiti si marginile.
Se pun peste prima foaie cele 3 linguri de gris pastrate, apoi umplutura de branza.
Se acopera cu cea de a doua foaie, care se impunge apoi din loc in loc cu o furculita.
Se da la cuptor la foc mijlociu pana se rumeneste.
Cand se raceste se presara zahar pudra deasupra.

Eu am facut si niste biscuiti floricele din acelasi aluat, deoarece am masurat cu o cana mai mare si nu am vrut sa imi iasa foile prea groase.

Un comentariu: