marți, 22 noiembrie 2011

Tort botez pentru baietel

Pana la acest tort am facut doar torturi pentru familie, inafara de cele doua vandute in Irlanda.
Mamica lui Ianis, care mi-e prietena, m-am intrebat daca as putea sa ii fac tortul de botez, dupa ce a vazut pe facebook torturile facute de mine. Am zis "de ce nu" si i-am facut acest tort. Inainte sa ma apuc de treaba am dat search de mai multe ori pe google, pentru a ma inspira si asa am descoperit reteta pentru pasta de zahar, de care sunt foarte multumita.
Parintii lui Ianis au fost foarte multumiti, iar eu m-am bucurat de aprecierea si felicitarile invitatilor.
BINE AI VENIT PE LUME, IANIS!

Un comentariu:

  1. Impresionant ceea ce faci. Esti foarte talentata. Se vede ca te dedici cu mult suflet in ceea ce faci. Felicitari !

    RăspundețiȘtergere